Mimoun Bouchaoulihan
Met het supportteam werk ik dagelijks aan het leveren van service aan onze klanten. Ik zal je te woord staan…
Met het supportteam werk ik dagelijks aan het leveren van service aan onze klanten. Ik zal je te woord staan…
Met het supportteam werk ik dagelijks aan de systemen bij en van ons klanten.
Dagelijks kijk ik naar de balans tussen de strategie, klantervaring en het creëren van de verbinding tussen medewerkers.
Ik ben erg nauwkeurig in mijn werk en ik vind het dan ook erg belangrijk om goed werk af te…
“Mirage combineert voor klanten techniek en commercie, bijvoorbeeld bij projecten bij Concorde en het Havengebouw waar ik aan gewerkt heb.…
Wat mij voldoening geeft is het advies geven aan een klant met betrekking tot het aanschaffen van nieuwe ICT apparatuur.…
Ik hou van de veelzijdigheid van mijn werk. Elke dag is anders bij Mirage.
Nieuwe mensen ontmoeten en samen wat bereiken. Dat is sinds de oprichting in 1996 het leukste aan mijn werk.
Naast een goede prijs-/kwaliteitsverhouding is een klantgerichte dienstverlening onontbeerlijk!