skip to Main Content

Mimoun werkt nog niet zo lang bij Mirage. Als troste vader van vijf kinderen vindt hij klantvriendelijkheid en servicegerichtheid erg belangrijk in een bedrijf. Zelf is hij een echte teamplayer, werkt snel en accuraat. Meer weten over Mimoun? Je leest het hieronder.

Wat doe jij op dit moment bij Mirage?

“Momenteel ben ik werkzaam bij Mirage als supportmedewerker. Hier ben ik het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Daarnaast verwerk ik incidenten/ changes, bestellingen van bijvoorbeeld laptops en maak ik deze gereed voor gebruik.”

Wat valt je op bij Mirage?

Mirage is een leuk en gezellig bedrijf. Mochten er problemen zijn, dan probeer ik dit eerst zelf op te lossen. Maar iedereen is zo behulpzaam dat er altijd wel iemand klaar staat om te helpen.”

Wat doe je als je niet werkt bij Mirage?

“Ik vind het leuk om films te kijken. Daarnaast hou ik erg van biljarten en gezellige dingen doen met mijn gezin. Kortom, lekker genieten van het leven.”

Hoe zie jij je toekomst?

“Ik wil graag overal inzetbaar kunnen zijn binnen ICT. Het liefst eindig ik als een zeer ervaren systeembeheerder of netwerkbeheerder.”

Wat kan jij klanten voor tip geven als Miragist?

“Mirage doet er alles aan om de klant zeer tevreden te houden. Dit doen wij door snel te reageren en de klacht goed op te lossen, zodat de gebruiker/klant weer snel verder kan gaan met zijn of haar werkzaamheden.”

Miragist Mimoun

Delen op

Gerelateerde berichten

Maak kennis met accountmanager Aisha Habbout

Sinds vorige maand is Aisha Habbout werkzaam bij Mirage als accountmanager Telecom. Aisha woont in…

Lees meer
Welke internetsnelheid heeft uw bedrijf nodig?

Welke internetsnelheid heeft uw bedrijf nodig?

Welk internetabonnement heeft uw bedrijf? Dat kan een lastige vraag zijn. Het verschil in aanbod…

Lees meer
HP Fortis

Nieuwe HP Pro Fortis devices

Onze Mirage klanten werken veel met HP laptops en tablets. HP introduceert nu de Pro…

Lees meer
Back To Top