Met de nieuwe Mirage Support Portal staan wij onze klanten sneller en effectiever bij in ICT support vragen. Met één eenvoudige inlog hebben klanten direct inzicht in issues, tickets en controle over zelf ingediende cases. Onze Miragisten ontvangen nu, in plaats van alleen telefonisch of per e-mail, ook via deze portal binnenkomende vragen. Zo kunnen wij uw case nog sneller beantwoorden.
Meer service. Meer integratie. Support altijd bereikbaar.
Nieuwe cases meldt u vanaf nu niet meer telefonisch of per e-mail, maar via het nieuwe Support Portal. Wanneer een klant een melding maakt via het Support Portal ontvangen onze Miragisten een melding. Vervolgens houdt u online in de Support Portal zelf zicht op de voortgang van uw support vraag. Natuurlijk blijven onze support medewerkers ook nog steeds via e-mail en telefoon bereikbaar.
Waar kunt u dit portal vinden?
Het Support Portal bevindt zich op onze website bovenaan de homepage. Daarnaast is dit portal direct te bereiken via: https://support.mirage.nl/. Op het Support Portal logt u in en vervolgens beheert u zelf cases, tickets en vragen. Zo heeft u altijd en snel inzicht in de actuele status(sen) van de cases.
Direct naar uw eigen account in het Support Portal
Via de support knop op onze website bereikt u direct het portal en de mogelijkheid uw account aan te maken of uw wachtwoord op te vragen. Via “wachtwoord vergeten” vraagt u een gebruikersnaam en wachtwoord aan. Wanneer uw e-mailadres overeenkomt met het e-mailadres in ons systeem, zult u een gebruikersnaam en wachtwoord ontvangen. Het wachtwoord kunt u uiteraard na de eerste keer inloggen wijzigen.
Meer weten over het Mirage Support Portal?
Stel uw vraag via onze nieuwe portal, of neem contact op met support door een mailtje te sturen naar support@mirage.nl of te bellen naar 020-752 22 90. Onze collega’s staan voor u klaar.
Update: 16/02/2021