Skip to content

Met de nieuwe Mirage Support Portal staan wij onze klanten sneller en effectiever bij in ICT support vragen. Met één eenvoudige inlog hebben klanten direct inzicht in issues, tickets en controle over zelf ingediende cases. Onze Miragisten ontvangen nu, in plaats van alleen telefonisch of per e-mail, ook via deze portal binnenkomende vragen. Zo kunnen wij uw case nog sneller beantwoorden.

 

Meer service. Meer integratie. Support altijd bereikbaar.

Nieuwe cases meldt u vanaf nu niet meer telefonisch of per e-mail, maar via het nieuwe Support Portal. Wanneer een klant een melding maakt via het Support Portal ontvangen onze Miragisten een melding. Vervolgens houdt u online in de Support Portal zelf zicht op de voortgang van uw support vraag. Natuurlijk blijven onze support medewerkers ook nog steeds via e-mail en telefoon bereikbaar.

 

Waar kunt u dit portal vinden?

Het Support Portal bevindt zich op onze website bovenaan de homepage. Daarnaast is dit portal direct te bereiken via: https://support.mirage.nl/. Op het Support Portal logt u in en vervolgens beheert u zelf cases, tickets en vragen. Zo heeft u altijd en snel inzicht in de actuele status(sen) van de cases.

 

Direct naar uw eigen account in het Support Portal

Via de support knop op onze website bereikt u direct het portal en de mogelijkheid uw account aan te maken of uw wachtwoord op te vragen. Via “wachtwoord vergeten” vraagt u een gebruikersnaam en wachtwoord aan. Wanneer uw e-mailadres overeenkomt met het e-mailadres in ons systeem, zult u een gebruikersnaam en wachtwoord ontvangen. Het wachtwoord kunt u uiteraard na de eerste keer inloggen wijzigen.

 

Meer weten over het Mirage Support Portal?

Stel uw vraag via onze nieuwe portal, of neem contact op met support door een mailtje te sturen naar support@mirage.nl of te bellen naar 020-752 22 90. Onze collega’s staan voor u klaar.

 

Update: 16/02/2021

 

Delen op

Gerelateerde berichten

Narrowcasting-KPN-zakelijke-tv

Zakelijke TV van KPN nu met narrowcasting

Wilt u bezoekers van uw bedrijf of instelling op de hoogte houden van uw bedrijfsnieuws…

Lees meer
Mirage is uw merkonafhankelijke printeradviseur

Ontdek Mirage ICT Services: uw merkonafhankelijke printeradviseur

Bij Mirage ICT Services begrijpen we dat elke organisatie unieke behoeften heeft als het gaat…

Lees meer
Mirage Microsoft Teams update

Update Microsoft Teams komt eraan; wat kunt u verwachten?

Microsoft heeft onlangs een grote update voor Teams aangekondigd. De techgigant geeft aan deze update…

Lees meer
Mirage SentinelOne XDR

SentinelOne’s XDR: de overtreffende trap van endpointbeveiliging

Omdat Endpoint Detection & Response (EDR) als antivirus software wel een goede basis vormt voor…

Lees meer
Back To Top