skip to Main Content

Met de nieuwe Mirage Support Portal staan wij onze klanten sneller en effectiever bij in ICT support vragen. Met één eenvoudige inlog hebben klanten direct inzicht in issues, tickets en controle over zelf ingediende cases. Onze Miragisten ontvangen nu, in plaats van alleen telefonisch of per e-mail, ook via deze portal binnenkomende vragen. Zo kunnen wij uw case nog sneller beantwoorden.

 

Meer service. Meer integratie. Support altijd bereikbaar.

Nieuwe cases meldt u vanaf nu niet meer telefonisch of per e-mail, maar via het nieuwe Support Portal. Wanneer een klant een melding maakt via het Support Portal ontvangen onze Miragisten een melding. Vervolgens houdt u online in de Support Portal zelf zicht op de voortgang van uw support vraag. Natuurlijk blijven onze support medewerkers ook nog steeds via e-mail en telefoon bereikbaar.

 

Waar kunt u dit portal vinden?

Het Support Portal bevindt zich op onze website bovenaan de homepage. Daarnaast is dit portal direct te bereiken via: https://support.mirage.nl/. Op het Support Portal logt u in en vervolgens beheert u zelf cases, tickets en vragen. Zo heeft u altijd en snel inzicht in de actuele status(sen) van de cases.

 

Direct naar uw eigen account in het Support Portal

Via de support knop op onze website bereikt u direct het portal en de mogelijkheid uw account aan te maken of uw wachtwoord op te vragen. Via “wachtwoord vergeten” vraagt u een gebruikersnaam en wachtwoord aan. Wanneer uw e-mailadres overeenkomt met het e-mailadres in ons systeem, zult u een gebruikersnaam en wachtwoord ontvangen. Het wachtwoord kunt u uiteraard na de eerste keer inloggen wijzigen.

 

Meer weten over het Mirage Support Portal?

Stel uw vraag via onze nieuwe portal, of neem contact op met support door een mailtje te sturen naar support@mirage.nl of te bellen naar 020-752 22 90. Onze collega’s staan voor u klaar.

 

Update: 16/02/2020

 

Mirage Support Portal

Delen op

Gerelateerde berichten

mirage bestaat 25 jaar

Wij vieren feest: Mirage bestaat 25 jaar!

Februari is dit jaar een feestmaand bij Mirage. Wij bestaan deze maand namelijk 25 jaar!…

read more
dns_protection

DNS Protection: wat is het en waarom is het van belang?

Tegenwoordig is internetgebruik risicovol voor élke onderneming, ongeacht de grootte. Denk bijvoorbeeld aan gebruikers die…

read more
videobellen_met_mirage

Hoe veilig is videobellen

  Videobellen is vandaag de dag de normaalste zaak van de wereld. Maar hoe veilig…

read more

Fijne feestdagen van Mirage!

Mirage wenst u fijne feestdagen en een gelukkig nieuw jaar! Kerst is een periode van…

read more
Back To Top