Bij Mirage vinden wij klanttevredenheid het belangrijkste wat er is. We besteden dan ook veel tijd en energie in het continu optimaliseren van de customer journey. We kijken kritisch naar de verbeterpunten in de werkzaamheden en blijven ons ontwikkelen. We kunnen dan ook met trots vertellen dat wij ISO9001 gecertificeerd zijn (International Organization for Standardization).
Wat betekent ISO 9001 voor ons als organisatie?
De ISO 9001 is een internationale vorm voor kwaliteitsmanagementsystemen. Deze norm wordt gebruikt om de kwaliteit van de organisatie te meten en te kijken of deze voldoet aan de eisen van de klant. De norm heeft betrekking op het leiderschap, de processen, planning, monitoring en continue verbetering van de organisatie.
Het implementeren van een ISO 9001-kwaliteitsmanagementsysteem brengt voordelen met zich mee, waaronder:
- Meer efficiëntie op de werkvloer en verhoogde productiviteit;
- Verhoogde consumenttevredenheid door consistentie en kwaliteit van producten;
- Bevorderde communicatie en samenwerking binnen de organisatie;
- Meer vertrouwen bij klanten, leveranciers en partners;
- Kleine(re) kans op fouten en meer beheersing van risico’s;
- Betere naleving van regelgeving en wettelijke vereisten.
Bij Mirage staat de klant centraal en de customer journey verbetert constant. ISO 9001 is een waardevolle norm voor onze organisatie en we zijn dan ook erg trots op dat wij deze certificering hebben behaald.
Onze Miragisten staan voor u klaar!
Bent u benieuwd wat wij voor uw organisatie kunnen betekenen? Neem dan contact op met onze Miragisten om de mogelijkheden te bespreken.
Interessant om ook te lezen: