Skip to content

2020 begint als een goed jaar voor Mirage en MCCS. Wij kunnen met trots melden dat beide partijen met elkaar gaan samenwerken om de klanten van zowel Mirage als ook MCCS beter te kunnen bedienen en synergievoordelen te benutten. Mirage en MCCS hadden al de gemeenschappelijke slogan :  ‘Make IT Work’, maar nu zullen wij ook kennis met elkaar gaan delen. Dit zal als resultaat hebben dat onze dienstverlening nog beter wordt.

Meer kennis op IT gebied

Door de samenwerking beschikken wij over meer IT-professionals, die tezamen over meer kennis op verschillende IT-gebieden beschikken, waarmee wij onze klanten een hogere mate van betrouwbaarheid en kwaliteit kunnen bieden. Mirage en MCCS zullen zich beide blijven richten op het bieden van Systeembeheer, Clouddiensten, Back-up, Support, VoIP & Mobiel, Wifi & Internet, Printers en Security. Mirage zal met deze diensten de klanten van MCCS ondersteunen. MCCS is in de afgelopen jaren gegroeid in het MKB Systeem beheer en in zijn 4Passwords.com PAM (privileged accountmanagement) security onderdeel en wil de flexibiliteit en betrouwbaarheid blijven waarborgen voor zijn MKB Systeem beheer klanten, door middel van deze samenwerking.

MCCS zal met deze uitbreiding van capaciteit zijn ‘PAM as a service’ diensten verder gaan uitbreiden met de oplossing Secret Server van Thycotic Software. Dit is een oplossing die de mogelijkheid biedt om wachtwoorden en beheer-toegang op een veilige manier te bewaren en beheren. Dit is een aspect dat steeds belangrijker wordt voor bedrijven om bijvoorbeeld datalekken te voorkomen.

Wat betekent dit voor u als klant van Mirage?

Voor onze klanten zal alles hetzelfde blijven. Door de samenwerking met MCCS hebben wij meer professionals met meer verschillende expertises. Hiermee zal de kwaliteit van onze diensten nog meer gewaarborgd worden.

Wat betekent dit voor u als klant van MCCS?

Voorlopig verandert er voor u niet veel. De samenwerking betekent voor u dat er altijd iemand klaar staat voor uw vragen. U kunt terecht bij onze supportafdeling voor technische ondersteuning. Dit zal betekenen dat wij tijdens kantooruren voor u bereikbaar zijn per telefoon, per e-mail en via de website.

Vragen?

Wij kunnen begrijpen dat u vragen heeft. Voor supportvragen is de supportdesk bereikbaar via het telefoonnummer 020 – 72 22 90. Voor sales gerelateerde vragen kunt u contact opnemen via 020 – 752 22 89.

Update: 20/04/2020

 

Delen op

Gerelateerde berichten

Mirage-Nieuwsbericht-1Password

Gemak én veiligheid met wachtwoordmanager 1Password

Nooit meer uw wachtwoorden en gebruikersnamen ergens (onveilig) noteren of moeten onthouden? Of steeds weer…

Lees meer
Nieuwsbericht NIS2_jul2024

Is uw bedrijf klaar voor NIS2?

In ons nieuwsbericht van april vorig jaar kondigden we het al aan: de datum waarop…

Lees meer
Octiga Office 365 Security

Maatwerk in monitoring Office 365 omgeving met Octiga

De digitale wereld verandert continu en ook bedrijven blijven zich voortdurend ontwikkelen. Daarom zijn wij…

Lees meer
Nieuwsbericht Kevlarr DMARC

Voorkom dat anderen uit uw naam e-mails versturen

Je kunt er niet altijd op vertrouwen dat een afzender van een e-mail ook daadwerkelijk…

Lees meer
Back To Top