Skip to content

2020 begint als een goed jaar voor Mirage en MCCS. Wij kunnen met trots melden dat beide partijen met elkaar gaan samenwerken om de klanten van zowel Mirage als ook MCCS beter te kunnen bedienen en synergievoordelen te benutten. Mirage en MCCS hadden al de gemeenschappelijke slogan :  ‘Make IT Work’, maar nu zullen wij ook kennis met elkaar gaan delen. Dit zal als resultaat hebben dat onze dienstverlening nog beter wordt.

Meer kennis op IT gebied

Door de samenwerking beschikken wij over meer IT-professionals, die tezamen over meer kennis op verschillende IT-gebieden beschikken, waarmee wij onze klanten een hogere mate van betrouwbaarheid en kwaliteit kunnen bieden. Mirage en MCCS zullen zich beide blijven richten op het bieden van Systeembeheer, Clouddiensten, Back-up, Support, VoIP & Mobiel, Wifi & Internet, Printers en Security. Mirage zal met deze diensten de klanten van MCCS ondersteunen. MCCS is in de afgelopen jaren gegroeid in het MKB Systeem beheer en in zijn 4Passwords.com PAM (privileged accountmanagement) security onderdeel en wil de flexibiliteit en betrouwbaarheid blijven waarborgen voor zijn MKB Systeem beheer klanten, door middel van deze samenwerking.

MCCS zal met deze uitbreiding van capaciteit zijn ‘PAM as a service’ diensten verder gaan uitbreiden met de oplossing Secret Server van Thycotic Software. Dit is een oplossing die de mogelijkheid biedt om wachtwoorden en beheer-toegang op een veilige manier te bewaren en beheren. Dit is een aspect dat steeds belangrijker wordt voor bedrijven om bijvoorbeeld datalekken te voorkomen.

Wat betekent dit voor u als klant van Mirage?

Voor onze klanten zal alles hetzelfde blijven. Door de samenwerking met MCCS hebben wij meer professionals met meer verschillende expertises. Hiermee zal de kwaliteit van onze diensten nog meer gewaarborgd worden.

Wat betekent dit voor u als klant van MCCS?

Voorlopig verandert er voor u niet veel. De samenwerking betekent voor u dat er altijd iemand klaar staat voor uw vragen. U kunt terecht bij onze supportafdeling voor technische ondersteuning. Dit zal betekenen dat wij tijdens kantooruren voor u bereikbaar zijn per telefoon, per e-mail en via de website.

Vragen?

Wij kunnen begrijpen dat u vragen heeft. Voor supportvragen is de supportdesk bereikbaar via het telefoonnummer 020 – 72 22 90. Voor sales gerelateerde vragen kunt u contact opnemen via 020 – 752 22 89.

Update: 20/04/2020

 

Delen op

Gerelateerde berichten

KPN introduceert speedtiering

KPN introduceert speedtiering en verbeterde opties

KPN introduceert vernieuwd MKB-mobiel 2024 met ‘speedtiering’ en verbeterde bundelopties. De huidige line-up, bestaande uit…

Lees meer
Nieuwsbericht_ kunstmatige intelligentie

Omgaan met kunstmatige intelligentie en cybercriminelen

In de snel evoluerende wereld van technologie en kunstmatige intelligentie is het cruciaal om zorgvuldig…

Lees meer
ict ontwikkelingen en trends voor 2024

ICT-ontwikkelingen en trends voor 2024

Het einde van 2023 nadert en er zijn afgelopen jaar veel veranderingen geweest op het…

Lees meer
evolutie van printoplossingen

Printen: Een slimme keuze voor de toekomst

Het maken van een weloverwogen keuze voor een printoplossing is een strategisch besluit dat direct…

Lees meer
Back To Top