Skip to content

Sinds vorige maand is Aisha Habbout werkzaam bij Mirage als accountmanager Telecom. Aisha woont in Amsterdam met haar tweelingdochters van acht jaar én is enorm nieuwsgierig naar deze nieuwe branche waar zij is komen te werken. Om haar beter te leren kennen, stellen we Aisha een paar vragen.

Waarom werk je bij Mirage?

“Per toeval ben ik hier terecht gekomen. Mijn zus sprak met Jeroen en hij vertelde dat hij een leergierige en enthousiaste collega zocht om samen het accountmanagement voor Mirage op te pakken. Dat mijn zus mijn naam gaf, bleek het een gouden match. Ik was op zoek naar iets anders en deze uitdaging past daar perfect bij. Bij Mirage ga ik mij vooral richten op telefonie: internet mobiel & vast bellen.”

Welke ervaring neem jij mee?

“Ik kom dus echt uit een hele andere sector: de horeca. Ik had samen met mijn partner een eigen onderneming, maar ik merkte dat het na 18 jaar altijd op de benen staan tijd was voor iets nieuws. Ik ben heel sociaal en geïnteresseerd in mensen. Ook kan ik goed luisteren naar de klant en mijn collega’s helpen mij met de inhoudelijke kennis waar ik nu al enorm veel geleerd heb in korte tijd.”

Hoe ervaar jij de eerste maand bij Mirage

“Ik leer echt heel veel. Ik dacht wel heel even ‘waar ben ik in terecht gekomen’, want echt alles is nieuw. Ook het stilzitten achter een computer was wel even wennen, maar krijg er veel energie van. Ik kan bij iedereen terecht voor vragen en ik merk dat de collega’s heel geduldig zijn. Ze zijn ook blij met mij en dat is heel fijn. Ik ben heel blij met deze nieuwe baan.”

Hoe ziet jouw dag er nu uit?

“Mijn dag begint met het bekijken van mijn e-mail. Dan maak ik offertes en belplannen voor klanten. Ik beheer de telecomaccounts van onze klanten. Vaak kan het goedkoper of zijn er nieuwe mogelijkheden. Onze telecompartners bieden andere proposities en ik ga kijken wat perfect aansluit bij onze klanten.

Afgelopen periode heb ik samen met Jeroen klanten bezocht en een leuke attentie – een bureaukalender – gegeven. Dat was een leuke eerste kennismaking, waar ik veel geluisterd en gehoord heb wat klanten wel of juist niet willen.

Uit die gesprekken rollen nu weer diverse acties uit waar ik bijvoorbeeld vandaag mee bezig ben. Het is superleuk dat ik zelf ook al twee nieuwe klanten heb binnengehaald. Die heb ik ontmoet tijdens een netwerkborrel. Het uitzoeken van klantvragen kost nu nog redelijk veel tijd. Het is wel de uitdaging waar ik naar zocht en aan het einde van de dag hou ik energie over…en dan kom ik heel blij thuis bij mijn dochters.”

Wat weet nog niet iedereen over jou?

“Mijn hobby is vissen. Sommige mensen vinden dat vreemd bij een vrouw, maar ik heb zo’n reurig leven, dan is het genieten in het weekend samen met mijn vismaatje. We zoeken een leuke plek in de natuur om helemaal te ontspannen. Zo laad ik weer helemaal op.”

Nieuwsgierig naar deze enthousiaste dame? Of vragen op het gebied van internet, mobiel & vast bellen? Aisha komt graag langs om kennis te maken. Aisha is bereikbaar, 4 dagen per week via 0653530665 en aisha.habbout@mirage.nl

Delen op

Gerelateerde berichten

Toename van phishingmails leidt tot hogere cybercriminaliteit

Mailtjes verzonden vanuit de naam van collega’s of organisaties die vragen of je geld over…

Lees meer
NIS richtlijnen

Wat betekent de NIS2-richtlijn voor uw organisatie?

Bent u al bekend met de NIS2-richtlijn? Deze Europese richtlijn voor cybersecurity is vorig jaar…

Lees meer

9 maanden gratis printen met Mirage ICT Services

Een verslag, nieuw contract of aantekeningen van de vergadering printen. Af en toe is het…

Lees meer

Alle voordelen van in de Cloud werken

Elk bedrijf heeft zijn eigen manier van werken en eigen platformen waar bestanden en documenten…

Lees meer
Back To Top