Norm voor kwaliteitsmanagement
Het is een open deur om te zeggen dat wij als organisatie kwaliteit willen leveren. Maar met onze behaalde ISO 9001: 2015 certificaat garanderen wij dat Mirage voldoet aan de internationale eisen voor kwaliteitsmanagement! En die meerwaarde geldt niet alleen voor u, maar ook voor ons team.
Patrick is blij met deze certificering
Voldoen aan al die eisen gaat niet van de een op andere dag. Het is een proces. Een proces van continue verbeteren en ontwikkelen. Mirage is dan ook gericht op het continu verbeteren van processen.
“We willen als organisatie groeien” vertelt Patrick Bosman, directeur van Mirage, die het proces om de certificering te behalen begeleid. “Maar uiteindelijk is nu iedereen in de organisatie een stakeholder. Iedereen kijkt kritisch mee naar de processen van onze organisatie. Zo hebben verschillende ‘afdelingen’ hun een eigen rol: sales, projecten en het beheer. Die samenwerking tussen de afdelingen en de collega’s zorgt voor meer betrokkenheid en verbinding in ons bedrijf. En dat is goud waard!”
ISO 9001 certificering als internationale kwaliteitsnorm
De ISO 9001 certificering is de belangrijkste zakelijke documentatie ooit. Deze normering laat zien dat een bedrijf voldoet aan de internationale eisen op het gebied van kwaliteitsmanagement (KMS). Het getuigt van een solide en erkende aanpak. Het beoordeelt ook of de organisatie voldoet aan de eisen van klanten en stakeholders. En daarbij wordt er ook gelet op het product van toepassing zijnde wet- en regelgeving en de eisen van de organisatie zelf.
Wilt u meer weten over onze diensten en producten of heeft u nog vragen over onze kwaliteitsnormering met ISO 9001? Wij zijn bereikbaar via 020 – 752 22 89 of per e-mail sales@mirage.nl.